Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home3/drhashemi/public_html/engine/classes/mysqli.class.php on line 151  مرجع سایتهای روانشناسی » وب سایت دکتر سید احمد هاشمی در شیوه های نوین آموزش
هدیه معنوی این مجموعه را به روح پاک مادر و پدر بزرگوارم تقدیم می کنم و از همه خوانندگان محترم برای ایشان التماس دعا دارم
موضوع: سایت های معتبر تربیتی    نويسنده: admin    تاريخ: 10 دي 1388    بازديدها: 8358
مرجع سایتهای اینترنتی روانشناسی






http://www.iacap.info\
این سایت به انجمن روانشناسی کودک و نوجوان ایران تعلق دارد .طرحهای پژوهشی،آزمایشگاه نور و ویسیکولوژی،اخبار انجمن ،معرفی سایتهای مرتبط،پرسش و پاسخ،تحصیل ،انتشارات،فعالیتهای آموزشی ،انجمن و خبرنامه الکترونیکی سایت را میتوان از مندرجات سایت نام برد.

http://danesh.bihat.com\humanscienee\sychology.htm
در این سایت میتوان با ارائه لیستی از سایتهای مرتبط با روانشناسی متعلق به مراکز جهانی و معروف پرداخته می شود .علاقه مندان و محققان می توانند با مراجعه به این سایت نبه مراجع اطلاعاتی و آموزشی بسیار مناسبی متصل شوند .

http://donyayekodakani.blogfa.com
این وبلاگ با نام مروانشناسی کودکان استثنایی با ارائه مطالبی پیرامون روانشناسی کودکام و مخصوصا کودکان استثنایی میپردازد.مقالات م ومطالب زیادی در سایت ذکر شده اند که میتوان با مراجعه به سایت انها را مطالعه نمود.

http://www.samiraeslami.blogfa.com
در این وبلاگ به ارائه مطالبی درباره روانشناسی کودکان پرداخته میشود .پرخاشگری کودکان ،رفتارهای والدین با کودک جهت تربیت او و بسیاری مقالات و مطالب دیگر در این زمینه را میتوان در وبلاگ مشاهده کرد.

http://modernpsy.com
این سایت به مرکز مشاوره و ترک اعتیاد آتیه اختصاص دارد.اطلاعاتی درباره موسسه،معرفی پیوندها،امکانات عضویت در سایت ،منابع خودیار،مقالات عمومی،امکانات جستجوی مطالب در سایت،معرفی ماهنامه بهداشت روان و جامعه،آزمونهای روانشناسی و بسیاری مقالات و مطالب مرتبط دیگر را میتوان در این سایت مشاهده نمود.

http://edu.tebyan.net\textbooks\0219\index.htm
در این سایت به معرفی و ارائه متن کامل کتاب روانشناسی رشد (به زبان فارسی)پرداخته میشود علاقه مندان به در دست داشتن این کتاب میتوانند با مراجعه به سایت آن را تهیه نمایند.
http://www.aap.org

این سایت به آکادمی آسیب شناسی کودکان در آمریکا AAPتعلق دارد .اطلاعاتی درباره اکادمی ،امکانات ثبت نام در سایت،آموزش،منابع اطلاعاتی و آموزشی برای دانشجویان و علاقه مندان ،کتابها ،انتشارات،سلامتی و بهداشت روانی کودکان ،مرکز مشاوره برای والدین ،امکانات جستجوی مطالب در سایت ،امکانات ثبت نام در سایت امکان دریافت خبرنامه رایگان سایت ،تحقیقات،معرفی نشریات و مجلات مرتبط،معرفسی سایتو بسیاری مطالب و امکانات دیگر را میتوان در این سایت ددر اختیار داشت .
http://www.adolpsych.org\
این سایت به انجمن روانشناسی جوانان و نوجوانان آمریکاAASPتعلق دارد.اخرین اخبار ،معرفی موسسه ،خبرنامه رایگان سایت ،مقالات ،امکانات جستجوی مطالب در سایت ،کنفرانسها و همایشها ،امکانات ثبت نام و دریافت خبرنامه الکترونیکی رایگان ،مشاوره ،منابع اطلاعاتی و معرفی کتابهای مرتبط و بساری مطالب دیگر در این زمیینه را میتوان در از امکانات مندرج در این سایت عنوان کرد .
-------------------------------------------------------------------
http://www/.ama_assn.org\
سایت َAMA یا موسسه طبی آمریکا،در این جا معرفی میشود.درسایت سعی شده است تا به ارائه روشهای درمانی برای بیماران ممختلف از جمله ناسازگاری های روانی از طریق دارو پرداخته می شود .امکانات جستجو مطالب در سایت فراهم آمده است .همچنین اطلاعاتی درباره موسسه،تازه های دارو،روش های درمانی جدید،پژوهش ها،مقالات ،گزارش رویدادها ،تحقیقات بر روی داروهای جدید با منشا طبیعی و بسیاری مطالب دیگر را میتوان از مطالب مندرج در سایت نام برد.



http://www.behavior.org\
این سایت با عنوان رفتار شناسی به بررسی و ارائه مطالب بسیار گسترده ای در مورد رفتارهای فردی و نتایج آن در زندگی اجتماعی و ا خلاقی و روان فرد و مخاطبان وی میپردازد.اطلاعاتی درباره ی نحوه ی بررسی و تحلیل رفتارهای فردی آخرین اخبار و مطالب ،گزارش رویدادها ،اطلاعاتی درباره ی مراکز تحقیقاتی در این زمینه ،راهکارهای پیشنهاد شده ببرای رفتارهای خاص،لیستی از رفتارهای پرخاشگرانه و غیر عادی و راه مقابله با انها،انتشارات ،معرفی کتابهای مرتبط با موضوع و بسیاری مطالب دیگر در این باره که میتوان با مراجعه به سایت آنها را در دسترس داشت،مطالب ارائه شده در این سایت را در اختیار داشت .

http://traumareliefunlimited.com\
این سایت به ارائه مطالبی درباره ی ضربه های روحی و روانی و راههای مقابله با تاثیرات آنها میپردازد.اطلاعاتی درباره ی سایت ،پژوهشها،منابع اطلاعاتی ،مقالات،راهکارها،نتایج پژوهش بر گروههای مختلف ،سمینارهای تخصصی ،معرفی سایتها ی مرتبط و بسیاری مطالب دیگر در این زمینه را میتوان با مراجه به سایت در اختیار داشت.
---------------------------------------------------------------------
http://traumaresearch.tripod.com\
در این سایت با نام تحقیقات درباره ضربات روحی روانی ،ارائه کننده آخرین مقالات و نتایج تحقیقاتی در زمینه فشارهای روحی روانی وارده به افراد میباشد.در سایت امکان دسترسی به منابع اطلاعاتی و مطالب آموزشی در دست کاربران قرار میگیرد .

http://www.dreams.cs\
این سایت به مرکز تحقیقاتی خواب و رویاها تعلق دارد.خوابگردی ،رویاههای شبانه ،معانی خوابها،خوابهای بد،و علت آنها،تکرار خوابها،علت دیدن چند باره ی یک خواب و بسیاری مطالب دیگر در باره ی خواب و رویاهها در خواب را میتوان در این سایت مشاهده کرد .


Http://www.geocities.com\stheory\contents.html
در این سایت به بررسی یکی از عارضه ها و بیماریهای روانی با عنو ان لیزر از آزار جنسی دیگران پرداخته میشود.این بیماری که موارد زیادی از ان در گوشه و کنار به چشم میخورد در این سایت به نقد و بررسی گذاشته شده است و محققان میتوانند با مراجعه به ان اطلاعات مناسبی درباره ی آن را بدست اورند.

Http://www.iqcomparisonsite.com\default.aspx\

در این سایت به ارائه اطلاعات جامعی درباره ی ضریب هوشی انسان یا IQپرداخته میشود. امکانات تبت نام و عضویت در این سایت برای کاربران فراهم آمده است ،همچنین تستهای هوشی ،اصول ضریب هوشی ،محاسبات،جدولIQ،برترین ضرایب هوشی ثبت شده در کتاب رکوردهای گینس،معرفی کتابهای مرتبط ،روشهایی برای تقویت توانایی هوشی ،معرفی سایتهای مرتبط و بسیاری عنوانهای دیگر را میتوان در این سایت در دسترس داشتهو مطالعه نمود.

http://www.med.harvard.edu/publications/on_the_brain/
این سایت به مجله الکترونیکی (درون مغز)تعلق دارد . اطلاعات و مقالات بسیار ی در زمینه مغز و توانایی های آن ب یاد سپردن ،انجام فعالیتهای ترکیبی ، IQو بسیاری و مقالات دیگر را میتوان در این مجله مطالعه نمود.امکان دسترسی به شماره های پیشین مجله در سایت فراهم آمده است که کاربران میتوانند با استفاده از این امکانات به مطالب مورد نظر خود دست پیدا کنند.

http://www.neuropsych.com/
این سایت به مرکز آسیب شناسی و بررسی بیماریهای مغزی اختصاص دارد .اطلاعاتی درباره موسسه،مدیران و مسئولان موسسه ،خدمات ،آموزش،گالری تصاویر ،نتایج تحقیقات و معرفی سایتهای مرتبط را می توان از عن.انهای ارائه شد ه در این سایت نام برد.



http://www.semel.ucla.edu/uclamdrp/
خشم و پرخاشگری یکی از بارزترین عارضه های عصبی و روانی در بین افراد میباشد .در این سایت به بررسی عوامل خشم و ارائه مطالبی در این زمینه پرداخته میشود.عنوانهای مطالب سایت به صورت فهرست در ان قرار داده شده است و کاربران میتوانند با انتخاب موضوعات مورد نظر خود به اطلاعات ارائه شده توسط سایت در آن زمینه دست پیدا کنند.

http://www.miepvideos.org/index.html
در این سایت با پروژه ای به نام آموزش درباره ی بیماریهای ذهنی آشنا میشویم .سایت به پرستاران و افرادی که به مراقبت ز بیماران ذهنی میپردازند کمک میکند تا بتوانند با مشکلات پیش آمده کنار آمده و نیز به بیماران هم برای بهتر شدن شرایط ذهنی کمک میکنند .



لیست سایت های روانشناسی دیگر

www.psychology.com
www.psychology.org
www.socialpsychology.org
www.apa.org
www.psy.org
www.spsp.org
www./psychologyoftheself.com
www.psychologyinfo.com
www.oh.com/test/personality.
www.user.be/allemeesch/klinpsychintroo.litm
www.wesleyan.eduspn
www.shpm.com
www.limoyne.edu.otp
www.apa.org/edu/topsshomepage.htmr.
www.msrti.org
www.yourdictionary.com
www.ourworld.compuserver.com/homepages/hstein/
www.psych.hanover.edu/krantz/otherloc.html/
www.niaaa.nih.gov
www.nimh.nih.gov/


اطلاعات
براي ارسال نظر، بايد در سايت عضو شويد.

منوي اصلي

موضوعات

آرشيو

پيوندها

هر گونه کپی برداری از این سایت با ذکر منبع مجاز می باشد.
برای مشاهده بهتر سایت لطفا از مرورگر فایرفاکس یا اینترنت اکسپلورر 8 استفاده نمایید
دانلود نرم افزار فایرفاکس یا اینترنت اکسپلورر 8