Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home3/drhashemi/public_html/engine/classes/mysqli.class.php on line 151  مرجع سایتهای اینترنتی » وب سایت دکتر سید احمد هاشمی در شیوه های نوین آموزش
هدیه معنوی این مجموعه را به روح پاک مادر و پدر بزرگوارم تقدیم می کنم و از همه خوانندگان محترم برای ایشان التماس دعا دارم
موضوع: سایت های معتبر تربیتی    نويسنده: admin    تاريخ: 10 دي 1388    بازديدها: 3169
مرجع سایتهای اینترنت

آموزش و پرورش


هفته ومعرفی کتابهای راهنما برای روش های تدریس ونحوه آموزش دروس را ازعناوین مندرج درسایت نام برد.


http://www.dsea.org/

سایت dsea به ارائه آموزش های عمومی به دانش آموزان می پردازد.دراین سایت امکان جستجو قرارداده شده است ،معلمان ،اعضای سایت ،روش های تدریس ،دانش آموزان ،مدارس ،خبرها ،رویدادها ،معرفی مراکز آموزشی ،Link به سایت های مرتبط ومطالب آموزشی دیگر می توان ازعناوین مندرج دراین سایت نام برد.

http://www.educationplanet.com

سیاره آموزش نام این سایت می باشد.دراین سایت امکان جستجو وعضویت قرارداده شده است.موسسان سایت آنرا بهترین مرجع اینترنتی برای دانش آموزان ومعلمان خوانده اند. آموزش درزمینه های هنر، موسیقی ،آموزش کودکان با سنین k-12 آموزش برای معلمان ،روش تدریس زبان ،آموزش جغرافیا، نقشه ها ،پرچم کشوها ،آموزش ریاضیات ،جبر،روش استفاده از ابزارهای تحقیقاتی، کتابخانه های الکتریکی ،آموزش علوم پابه ،نجوم ،علوم زیستی ،محیط زیست ،علوم پایه ،تاریخ ، اقتصاد،اخبار ، روش های تدریس، آموزش روش تحقیق وبسیاری مطالب دیگر، از عناوین مندرج دراین سایت می باشند.

http://www.beta-theta.com/

سایت بتا-تتا ارائه کننده مطالب آموزشی را می توان در اینجا مشاهده کرد. آموزش برای کودکان ،آموزش به والدین ،کتابهای معرفی شده برای کودکان ووالدین ،آموزش زیست شناسی ،آموزش فیزیک ،آموزش شیمی ،آموزش ریاضیات ،آموزش تاریخ ، Link به سایت های مرتبط ،مطالب کمک آموزشی برای دانش آموزان ، امکان جستجو برای یافتن مطالب مورد نظر کاربر ،آموزش نجوم وعلوم فضایی، آخرین اخبار علمی ،محیط زیست ،آموزش بهداشت وسلامتی ومطالب آموزشی وخبری دیگری برای کودکان را می توان ازعناوین معرفی شده دراین سایت نام برد.

http://www.spellingbec.com
این سایت به معرفی مرکز هجی کردن کلمات توسط دانش آموزان می پردازد. این مرکز که یکی از زیر مجموعه های آموزشی زبان در آمریکا می باشد با برگزاری مسابقه ای سالانه به دانش آموزانی که در هجی کزدن کلمات موفق هستند جوایزی با نام زنبور هجی کن ارائه می کند که همین امر می تواند باعث ترغیب بیشتر دانش آموزان در یادگیری بهتر هجی کردن گردد افرادی که در این آزمون قبول شوند می توانند بدون آزمون ورودی به مدارس بالاتر وارد شوند. در این سایت به معرفی مسابقات، افراد برنده، خبرهای جدید و قوانین حاکم بر مسابقه پبراخته شده است
http://www.ucc.vt.edu
این سایت به معرفی مرکز آموزش و پرورش در ایالت ویرجینیا در آمریکا تعلق دارد. در این سایت به ارائه مطالبی درباره سیستم های آموزشی در این ایالت و در موسسه مزبور، روش های تدریس، آموزش عالی، مطالب تخصصی برای معلمان و آموزش الکترونیکی برای دانش آموزان را میتوان از عناوین مندرج در این سایت نام برد.
http://www.johnevansspeaker.com
در این سایت به آموزش و ارائه روش های سخنرانی و صحبت کردن در کلاس های آموزشی و همچنین نحوه آموزش در کلاس های درسی پرداخته می شود. روش برخورد معلم با دانش آموزان و صحبت های معلم می تواند نوعی حس اعتماد ایجاد کند که می تواند باعث آموزش بیشتر دانش آموزان و یا شرکت کنندگان در کلاس های آموزشی گردد.در این سایت می توان روش ها، مطالعات و تحقیقات انجام شده در این موسسه را مشاهده کرد و درباره هر کدام به کسب اطلاعات پرداخت.
http://www.pacificnet.net/mandel
این سایت تحت عنوان معلمان به معلمان کمک می کنند، به ارائه روش های تدریس و حل مشکلات معلمان می پردازد. در این سایت می توان روش های تدریس، منابع آموزشی، کتاب راهنمای معلمان، مرجع جدیدی برای نحوه طرح سوالات، نحوه آموزش دروس زبان، هنر، مدیریت کلاس، آموزش ریاضیات، آموزش علوم، علوم پایه، آموزش استثنایی، عنوان منتخب


امکانات آموزشی و وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان کم درآمد،تالیف در چاپ کتب کمک آموزشی برای بالا بردن سطح علمی معلمان و دانش آموزان و تعلیم نیروهای مجرب برای آموزش اشاره کرد.


http://www.publicshoolrfeview.com/
این سایت به معرفی مدارس آمریکا در ایالات های مختلف آن می پردازد.تعداد مدارس دبستان و دبیرستان را می توان در ایالات های مختلف آمریکا در این سایت مشاهده نمود،امکان جستجوی مدارس مورد نظر کاربرد و کسب اطلاعات درباره آن نیز در این سایت فراهم آمده است.


http://www.edhelper.com/

این سایت به نام راهنمای آموزش به معرفی روش های تدریس صحیح دروس به دانش آموزان می پردازد.در این سایت امکان عضویت برای کاربران فراهم آمده است،هم چنین خبرها، پازل های آموزشی،ابزارها و وسایل کمک آموزشی ،آموزش ریاضی برای کودکان،ریاضی برای دوره بالای12سال،جبر،مهد کودک،دبیرستان و دروس مربوط به دبیرستان،حیوانات علوم تجربی،سلامتی و بهداشت،جغرافیا،مطالب آموزشی درباره آمریکا،زبان های خارجی،خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی،ساختن یک پازل و مطالب آموزشی دیگر را می توان از عناوینی نام برد که در سایت عنوان شده اند.

http://www.amoozgar.com/
سایت آموزگار،پایگاه اطلاع رسانی سیستم های نوین آموزشی کشور می باشد.این سیستم آموزشی به یاری معلمان و مدیران مدارس می آید و آن ها را در زمینه کاری خود یاری می کند. در این سایت امکانات جستجوی مطالب مورد نظر کاربر قرار داده شده است،هم چنین خبر ها،مقاله ارائه شده ،معرفی خدمات سیستم،معرفی موسسین سیستم،آموزش تلفیقی،ارزیابی اقتصادی سیستم ،کیفیت یادگیری و پایگاه اطلاع رسانی مواردی هستند که در این سایت به چشم می خورد.


http://www.geteducated.com/index.asp

این سایت به معرفی روشها و سیستم های نوین اموزشی برای اموزش کودکان تا بزرگسالان میپردازد .در سایت امکان جستجوی مطالب قرار داده شده است ،همچنین سطوح آموزشی ،روشهای تدریس ،انتشارات موسسه ،عناوین مدرکهای ارایه شده توسط موسسه ،امکان ثبت نام در سایت جهت دریافت خبرنامه ،ژورنال تحقیقاتی درباره آموزش و مراکز آموزشی توسط این سایت را می توان از عناوین مطرح شده در این سایت نام برد .
http://www.ucfv.bc.ca
ین سایت به معرفی دانشکده آموزش و پرورش......و فعالیتهای انجام گرفته در آن میپردازد .دانشجویان فعال موسسه،برنامه های آموزشی،تحقیقات انجام گرفته در دانکده،امکانات جستجو در مطالب مندرج در سایت ،.....به سایتهای مرتبط با آموزش،اخبار ،روشهای تدریس،کتابخانه دانشکده،اخبار درباره فعالیت های انجام شده توسط دانشجویان این مرکز برای بالا بردن سطح یاد گیری از عناوینی هستند که در سایت به انها اشاره شده است
http://www.kinderart.com
در این سایت به آموزش هنر برای کودکان پرداخته میشود.در سایت امکانات جستجو قرار داد شده است همچنین عناوینی چون آموزش معماری در سطح کودکان،کتابهای هنر کودکان ، هنرمندان و اساتید هنر ،بولتنهای هنری کودکان ،روشهای تدریس هنر به کودکان ،طراحی، نقاشی های دیواری ،کتابخانه و مرکز جمع آموری مطالب هنری برای کودکان ،مطالب آموزشی،نقاشی های کودکان . منظور آنها ،خبرنامه رایگان ،آموزش روشهای تدریس برای معلمین،مطالب عمومی برای آموزش هنر به کودکان نیز خبرها و مطالب خواندنی دیگری را می توان در این سایت مشاهده نمود .

www.fon.irg

در این سایت با یک زورنال درباره تکنولوزی آموزشی آشدر نامی شویم.در این سایت امکان دسترسی به زورنال فراهم آمده است ومی توان با عضویت در سایت مجله مورد نظر را دریافت نمود.هم چنین مطالب دیگری در سایت قرار داده شده اند که شامل مواردی چون کتابهای منتشر شده در موسسه امکان ثبت نام رایگان امکانات جستجو INDEXموضوعی از مطالب سایت وشعر و هنرمی باشد.

WWW.ncrel.org/sdrs/areas/teocont.htm

دراین سایت به کاربردهای تکنولوزی در آموزش پرداخته می شود.در این سایت می توان یک مرجع اطلاعاتی گسترده درباره تجهیزات و تکنولوزی های آموزشی را مشاهده کرده و از آن بهره برد مقالات و تحقیقات سیستم های متنوع وآموزش مبتنی برتکنولوزی های روز و منابع اطلاعاتی از دیگی موارد موجود در سایت محسوب می شود.
www.edu4kids.com
در این سایت آموزشی اینترنتی کودکان و علوم روز به صورت نقاشی ووسایل کمک آموزشی می باشد.
www.enchantedlearning.com
در این سایت مرکز آموزشی برای کودکان تصاویر جالب وجوک ومطالب شنیدنی وآموزش کاردستی ورنگ آمیزی وجغرافیا وپرچم های مختلف دنیا وفعالیت های پیش دبستانی ومهدکودک آموزش حیوانات ونجوم وپرنده ها و کوسه ها وپروانه ها و گیاهان واقیانوس ها و مخترعان ومکتشفان وموسیقی می باشد.
www.kidport.com
در این سایت مرکز کمک آموزشی برای کودکان وافزایش میزان تحصیلات وکنجکاوی های کودکان می باشد.

http://www.ndss.org/
در این سایت به بررسی و ارائه مطالبی درباره آموزش و درمان بیماران عقب مانده ذهنی پرداخته می شود. اطلاعاتی درباره مؤسسه تحقیقات، منابع اطلاعاتی و آموزشی برای معلمان و خانواده ها، اخبار، گزارشات ، امکانات جستجو در مطالب سایت، معرفی سابت های مرتبط و مقالاتی درباره آموزش به افراد عقب مانده ذهنی، مطالب عنوان شده در سایت را تشکیل می دهد.
www.behtavansanat.blogfa.com./
این وبلاگ به مؤسسه بهتوان که سازنده و فراهم کننده لوازم کمک آموزشی می باشد تعلق دارد. در وبلاگ مؤسسه می توان لیست محصولات فعالیت های مؤسسه و تصاویری از محصولات و نیز روش سفارش محصولات را مشاهده کرد.
http://amaoozgar.com/
آموزگار،پایگاه اطلاع رسانی سیستم های نوین آموزش کشور دراین سایت به ارائه مطالب ومعرف آن مرکزمی پردازد. درباره آموزگار، آموزش تلیفیقی، ارزیابی اقتصادی، ارزیابی کیفیت یادگیری،پایگاه اطلاع رسانی،امکانات جستجودرسایت،آخرین اخبار، خدمات سایت، امکان اشتراک رایگان،مقالات،عناوینی هستندکه دراین سایت مطرح شده اند.
www.irib.ir/education/eduation1.html
در سایتی که در این جا به معرفی آن پرداخته شده است به ارائه مقالات و مطالبی درباره آموزشی پیشرفته و آموزش همراه با فناوری روز پرداخته می شود. امکانات جستجو در سایت فراهم آمده است و می توان مقالات یاد شده را در سایت مطالعه نمود.
www.roshdmag.org/erg/ebteda.asp
این سایت به ارائه مجله رشد آموزش ابتدایی می پردازد. در سایت می توان با انتخاب شماره مورد نظر از جمله آن را مشاهده نمود و از مطالب آن بهره برد.


اطلاعات
براي ارسال نظر، بايد در سايت عضو شويد.

منوي اصلي

موضوعات

آرشيو

پيوندها

هر گونه کپی برداری از این سایت با ذکر منبع مجاز می باشد.
برای مشاهده بهتر سایت لطفا از مرورگر فایرفاکس یا اینترنت اکسپلورر 8 استفاده نمایید
دانلود نرم افزار فایرفاکس یا اینترنت اکسپلورر 8